31 Temmuz 2014 Perşembe

EV DEKORASYON: YENİ GELİN EVİ

    Bu Ramazan bizim için zor bir süreç oldu. Bayramın hemen birkaç gün sonrası ablamın düğünü. Temizlikti, çeyizdi,ev yerleştirmeydi epey yorulduk. Henüz tamamlanamadı ama sizi bir ev gezmesine çıkarmamı ister misiniz?

    Salon

    Evdeki bütün mobilyalar İstikbal Mobilyadan. Salon için İstikbal Eva Koltuk Takımı seçildi.Toprak tonlarından oluşuyor renkler. Ben bu renklerin verdiği huzuru çok seviyorum.

    ''İstikbal mobilya nasıldır?'' diyecek olursanız henüz bişey demem erken olur. Yalnız koltuklardan ikisinin deri kısmı yüzülmüştü teslim aldığımızda. Kanepelerden birinin de iç kısmındaki tahta kısmı kırık çıktı. Şansımızdan belki de. Ama ille de marka olsun demeyin beğeniyorsanız, rahatsa alın. O kadar para dökmeye değmez. Üç beş sene sonra zaten sıkılacaksınız.


    Halı Bahariye Halı safir modeli. Oldukça hafif. Perdeler hazır olmadığından salondaki uyum henüz tamamlanamadı.


    Nar son zamanlarda dekorasyonda tamamlayıcı parça olarak en çok kullanılan parçalardan biri haline geldi. Kuran'da cennet meyvesi olarak üç ayette geçiyor. Bolluk ve bereketin simgesi olarak da bilinir.



    Eskilere ait dokunuşlar...

    Mutfak



    Mutfakta da neredeyse aynı tonlar mevcut. 



    Ev sahibi olmayınca mutfakta pek uyum yakalanamıyor. Dolaplar ayrı, alınanlar apayrı renklerden oluşuyor.


    Zaman kısıtlı olunca her ayrıntıyı çekemedim malesef. Annemin büyük hevesle üç kıza aldığı bakır tası çekmeden geçersem ayıp olur dimi. Arka planda kalan o güzelim dantele ne demeli?

    Yatak Odası


    En çok merak edilen kısım... Yatak odası yine İstikbal'in Eva yatak odası. Boşken hiçbir şeye benzemiyor. Yerleştiğinde çok güzel. Çeyizlik yatak örtüsünün yanlış hatırlamıyorsam markası ''Çeyizce''. Sade oluşunu gerçekten çok sevdim. Düzeltilmesi de oldukça kolay. Çalışıyorsanız dikkat edilmesi gereken en önemli özelliklerden.


    Pembe olan, Karaca Home'un Sherry Çift Kişilik Nevresim Takımının yastığı. Benim favorimdi ama ablama kısmetmiş.


    Her ne kadar modası geçti ne gerek var, şimdi çok güzel şeyler satılıyor zihniyetli kişileri sevmediğimi belirtmek istiyorum. Herkesin kendi zevki.



    Annelerimiz heves edip yapıyor, belki aynı şekilde biz de yapacağız ve bizim yaptıklarımız da çocuklarımız tarafından beğenilmeyecek. Heves kırıcı, üzücü bir durum değil mi ?



    1 tane de lazım olur diye yer yatağı yaptı annem. Lazım olduğunda, olmayınca olmuyor.



    Bebek yastığı... Arkada görünen isimli yastığı kız kardeşim yaptırdı. Hatıra kalsın istedi. Yakından çekmediğime pişman oldum şimdi.



    Ufak tefek detaylardan sizlere kalanlar...



    Bu tatlı seramik kuşlara ne demeli?



    Unutmadan en beğendiğim halıyı göstereyim size. Fiyatı en uygun alınan halı. Markası Yeni Anatolya.



    Bu da yakından görünüşü..

    SON OLARAK: Profilo hakkında yaşadığımız talihsizlikleri anlatayım. Profilodan buzdolabı ve bulaşık makinesi aldık. Kurulum için servis geldi. Buzdolabını kurdu. Bulaşık makinesi açılınca yanda kocaman bir ezik çıktı. Yan kısmı değiştiririz, 100 lira da ödeme yaparız denildi. Tamam dedik. Haftaya başka profilo servis yetkilisi geldi. Hayır böyle bişey yok biz ödeme filan yapmayız dedi. Yan kısmı değiştirelim dedi. Biz de sıfırını istedik. Açmışsınız tutanak tutmamışsınız dediler. Sanki Profilo çalışanı açmadı. Orda hatamız kayıt altına aldırmamamız. İade alınmayacağı söylendi. Tamam yan kısmı değişsin dedik. Bu sefer de 220 lira bize masraf çıkarmışlar. Sıfır ürün, garantili ürün nasıl böyle bir ödeme çıkarırlar anlamıyorum. Bu sıkıntıları yaşayınca Şikayet var sitesine baktım. Bizim gibi çok sayıda Profilodan dert yakınan insan var. Biz düştük böyle bir hataya siz düşmeyin. Müşteri memnuniyesi sıfır. İlgisizlik hat safhada.   Bir de böyle defolu ürünlerde parça değişimi yapılıyormuş, insanlara sıfır gibi satılıyormuş. Gelen yetkili böyle söyledi.karar sizin. İyi günler.



 




55 yorum:

  1. Rabbim mutlu huzurlu bir yuva nasip etsin insallah ablaniza hersey cok guzel gorunuyor benimde mobilyalarimin hepsi istikbal ama cok pismanim okadar para veripte hantal agir mobilyalari aldigimiza artik tabii dokuz yil gecti ama ben iyi kullandim :)) mesela masamdan eser yok agirligindan kirislerinden ayrildi bakalim kismet ne zaman sira gelir mobilyalari degistirmeye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim amin insallah :) Cok uzuldum buna. İnsallah kisa zamanda iciniz sinen bisey alabilirsiniz :)

      Sil
  2. Canım hayırlı uğurlu olsun. Mutlulukla huzurla otursunlar İnşallah. Ne güzel olur yeni evin tadı. En güzel zamanlar. Bizim kısmetse eylülde 8 yılı tamamlıyoruz evlilikte. 6 ev değiştirdim :) Yeni döşenmiş ev kokusuna bayılırım :) Mobilyaları ömürlük almamak lazım galiba ya insan sıkılıyor gerçekten birkaç yıl sonra değiştirmek istiyorsun kıyamıyorsun. Çok sağlam almyınca iyi oluyor kırılıyor mecburrrrr değiştiriliyor :)))))) Kadın taktiği :) Beyaz eşya konusunda da geçmiş olsun diyelim. Türkiye de en çok arıza veren marka Arçelik ama sanırım sonrasında en çabuk hizmet veren de sanırım arçelik. Ben de vestel kullandım hep memnunum bir sorun yaşamadım. Son cümlmi yastığa ayırmazsam olmaz :)) Ben bayılıyorum eski yastıklara keşke bazı şeyler hiç değişmese. O yastıklar aslında bereberliği simgeliyor tekliği simgeliyor diye biliyorum. En azından bir tane bulundursak ne olur ki yani değil mi ? Çok başını şişirdim sevgilerrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle guzel seyler soyledigin surece hep sisir basimi canim. Guzel taktik gercekten. Allah bozmasin mutlulugunu ne kadar uzun olmus :) Keske degismese. Bi yastikta kocayin lafi bu yastiklardan geliyor olsa gerek. Ben seviyorum bunlari :)

      Sil
  3. Her şey çok güzel ablanız güle güle otursun. Mutlu, huzurlu bir yuvası olur inşaallah. Sormak istediğim bir-iki sorum var. Birincisi süpürgenin markası ikincisi ara dantelleri, uç dantelleri ve oda takımları kullanışlı oluyor mu, gerekli mi. Evlilik henüz söz konusu olmasa da yavaş yavaş bir yerlerden başlamak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Amin insallah. Fakir in supurge ama tam modelini bilmiyorum ama sonra bakarim istersen. Aslinda gerek yok gunumuzde istege bagli onlar. Seviyorsan olabilir

      Sil
  4. Allah güle güle huzurla sağlıkla oturmayı nasip etsin inşAllah. hepsi çok güzel maşAllah :)

    YanıtlaSil
  5. Bizim buralarda Allah gönendirsin denir öyle olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  6. ablanın istikbali mutlu olsun yaaa.

    ya bak profilo dedin ya. üstüne gisin çözersiniz ya. gasteye yazın. şubenin ismini de yazın kişilerin de. rezil olsunlar. nette gasteye yaz veya. tüketici derneği var. çözersiniz inan ki yaaa. artık türkiye bu konuda iyi ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklisin ama islerinden de olsunlar istemem. Ekmek parasi o haketmiyosa da colugunun cocugunun rizkina girmeyim canim

      Sil
    2. hayır ya bu profilo şirketinin hatası ki. onlara bişi olmaz. git profiloya şikayet et genel müdüre. ya başkalarına da yapmasınlar ama. yazık değil m. yapmalısın kii. sen profiloya şikayet edecen. ya bi araştırma yap git. işlerinden olmaz onlar merak etmee :)

      Sil
  7. yeni gelin evi:)
    öncelikle hayırlı olsun.. güzel güzel kullanmak nasip olsun:)
    bende salon ve yatak odası takımımı istikbalden aldım..10 aydır kullanmaktayız.memnunuz.tabi daha çok kısa zaman oldu.bakalım kaç yıl kullanacağız:)
    nar lı süslere de bayıldım..eşyalar ,halılarda gayet hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da tatlim gule gule kullan :) tesekkur ederuz ki. senin begenmene sevindim :)

      Sil
  8. ne güzel ferah olmuş evi,güle güle kullansın,mutlu günlerde...

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullanın. herşey harika :)

    YanıtlaSil
  10. Her şey ayrı bir güzel canım, dekoratif eşyalara bayıldım, halılar şahane ve özellikle mutfaktaki sandalyeler çok hoşuma gitti :) Profiloya gelince, canım bence hemen şikayetvar.com a girip bir şikayet formu düzenleyin. Biz de başka bir firmanın beyaz eşyalarında sıkıntı yaşadık ve hemen şikayet formu düzenledim hemen ertesi gün aradılar. Yardımcı olmaya çalıştılar. Şikayetler genel müdürlüklere gittiği için daha etkili oluyor. Yazık o kadar parayı boşa vermeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayri ayri tesekkur ederim :) hemen edicem edicem :)

      Sil
  11. Hersey cok guzel, Allah mutluluk ve huzurla oturmayi nasip etsin :) Gule gule eskitsinler :)

    YanıtlaSil
  12. çok huzurlu bir ev olmuş annenizin ellerine sağlık ablanıza mutluluklar dilerim selamlar....:))

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun
    Renkler sade ve açık hoşuma gitti.
    O yastıkta gözüm kaldı :) Not ettim markasını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Daha güzelini bulursun inşallah

      Sil
  14. Allah hayırla, sağlıkla,huzurla kullanmayı nasip etsin inşallah ablanıza, hem sade hem şık mobilyalar :)

    YanıtlaSil
  15. maşallah.
    Allah mesud etsin.

    senin yerinde olsamprofilo şikayetini ayrı bi post yapardım twitterdan faceden gönder bildiğim kadar yere de gönderirdim profilonun ve profilo almak isteyenleri haberdar ederdim.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba... Çok güzel çok tatlı bir blogunuz var :) Blog keşif etkinliğinden geldim :) Ve takipteyim... Bana da beklerim sevgiler :) http://hanimmkiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. güzel günlerde oturulsun, ne kadar güzel olmuş çok ferah çok hoş bir ev... harika detaylar seçilmiş:)))

    YanıtlaSil
  18. Ben en çok o dantelli yastıkları beğendim nostaljik çok güzel bir görüntü vermiş ablacığının mutluluğu daim olsun güle güle otursun yeni evinde .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de çok beğendim ve senin de beğeneceğini biliyordum :)

      Sil
  19. merhaba,
    keşfettim geldim.
    bana da beklerim.
    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  20. ben de yeni ev kurucam profilo hiç düşünmedim iyi ki de düşünmemişimm... :)
    keşif etkinliğinde görüp geldim :) ben de beklerim :)
    http://ebrununatolyesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  21. Hayırlı olsun mutluluklar dilerim ablanıza.
    Bir fincan kahvemle bende ziyaretinize geldim.Bloğunuzu takibe aldım.Sizleri tanımak büyük mutluluk.Müsadeniz olursa Google + hesabımdada ziyaret ettiğim blogger arkadaşlarımın sitelerini paylaşacağım.Sevgiler..
    http://prettythingscute.blogspot.com.tr/

    https://plus.google.com/u/0/105518931200782307179/posts

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Hosgeldin. Cok mutlu olurum paylasimin adina

      Sil
  22. Merhaba,
    Beyaz begonvilden geliyorum bana da beklerim.
    Sevgilerle:=)

    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar :)
    Öncelikle mutluluklar dilerim herşey çok güzel :) Blogunuzu keşif etkinliği sayesinde keşfettim. Ben de henüz yeniyim ama beklerim sizi de yorumlarınız benim için önemli :)
    Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Herşey şahane görünüyor :) mutlu ve huzurlu otursunlar ^^

    YanıtlaSil
  25. Ablana bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Blogunu yeni keşfettim çok hoşuma gitti. Bende yeni blogculardanım;) memnun kalmadığınız bulaşık makinenize gelince şikayetvar.com a şikayetini hemen yaz sonucu kısa sürede alırsınız.hemen değiştirirler. Benim arkadaşım buzdolabını hemde kullanılmış buzdolabını, babam aldığımız bir ürünün para iadesini ,artı bende ürün iadesini bu şekilde sorunsuz hallettim. Sonucu blogdan duyurursun artık:) inş hallolur para kolay kazanılmıyor çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım. Teşekkür ederim ilgin için. Geç bile kalmışım öyleyse ben. Şikayet edeceğim

      Sil
  26. nasıl da iç açıcı bir ev olmuş:) mutlulukla huzurla dolsun evin;)

    Benim de beyaz eşyalarımda buna benzer sorun yaşadık. yaklaşık üç ay boyunca eve geldiğimizde sigortanın atmış olduğunu görüyorduk. düşünsene buzluktakiler erimesi an meselesi!
    gel zaman git zaman eve gelen elektrikçinin haddi hesabı yok sorun da yok ortada...
    Bir gün temizlik yapıyorum, dolabı çektim kablosunu da sileyim bari dedim. üstünde beyaz bir bant var, hadi onu da sökeyim dedim. Sökmemle şok olmam bir oldu. resmen kablosu kesilmiş, veee içteki mavi siyah kahve kabloları sarılmadan direk üstüne beyaz bant yapıştırılmış.
    Allah korusun ben o sırada çarpılabilirdim, sonuçta açık kablolar var ve ben o bantı kabloyu tutturmak için yapıştırdıklarını düşünüyordum.
    bir de ekstra üç ay boyunca her eve geldiğimde acaba birşey olmuş mudur diye düşünmek de cabası...

    tabi aldığımız yere şikayetimiz ses getirmedi,tanıdıktan alınmış olmanın ses çıkaramamışlığı :(

    YanıtlaSil
  27. Yatak odası çok güzel olmuş ufak tefek ayrıntıları çok iyi yakalamışsınız kutlarım :)

    YanıtlaSil
  28. Canım hayırlı uğurlu olsun. Mutlulukla huzurla otursunlar İnşallah.

    YanıtlaSil
  29. bloğunuz çok faydalı gerçekten keyifle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...