4 Haziran 2014 Çarşamba

Çeyiz Hazırlığında Olanlara / Çeyiz Listesi


   Çeyiz hazırlıklarında olanlar için bir liste hazırladım. Ufak tefek olup da en ihtiyaç duyulan şeyler koşuşturmacaların içinde unutulup gidilir nedense. Bir evi yeni baştan kurduğunuz için alınanlar unutulabiliyor, es geçilebiliyor. Bunun için ayrıntılı bir listeye ihtiyacınız var. Kendim için faydalı olacağını düşündüğüm listeyi sizlerle de paylaşmak istedim. Çıktı alıp aldıklarınızın üzerini çizebilir ya da  telefonunuza resimlerini kaydedip aldıklarınızı gözden geçirebilirsiniz.



        Salon çeyiz listesi
         


       Yatak Odası Çeyiz Listesi

        
       Mutfak Çeyiz Listesi

       Çeyiz Elektronik

      Banyo çeyiz listesi


      Balkon çeyiz listesi

Son olarak Kur'an, seccade ve tespih ekleyebiliriz. Sizin de ekleyecekleriniz var mı?



         Takip et 

       

“Kur’an’ın acaiblikleri, hârikaları tükenmez. Çok okumakla eskimez. Onu okuyunuz. Çünkü Allah, onu okumanın her bir harfine karşılık (en az) on sevap verir.” (Hakim)




33 yorum:

  1. Ben defalarca alışveriş listesi yapıp bir türlü eksiklerimi tamamlayamamıştım. Sonunda en güzelinin eksiklerin zamanla tamamlanması olduğuna karar verdim=)

    YanıtlaSil
  2. BEN SENİ TEBESSÜMLE İZLİYORUM...VE KUTLUYORUM ÇOK DİKKATLİ ÇEYİZ VE EV GEREÇLERİ ALIYORSUN TEBRİK EDİYORUM YAVRUM ALLAH GÜZEL GÜNLERDE KULLANDIRSIN
    HUZUR MUHABBET YUVANDAN EKSİK OLMASIN...DUALARIMLA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu etti yorumunuz beni :) Güzel duanız için kocaman bir amin diyorum....

      Sil
  3. Güzel faydalı olmuş canım Allah herkese sağlıkla mutlulukla kullanmayı nasip etsin hayırlı yuvalar kurulsun inşallah

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir liste çıkarmışsınız. Bence bir çok kişinin işine yarar bir bilgi olmuş

    YanıtlaSil
  5. Oy oy oy... İçim karardı şu an, ne çok eksik, ne çok alınacak şey, ne çok masraf var :(
    Canım benim çok güzel ve yararlı olmuş, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kararmasin icin yavas yavas begendiklerini al istersen sonra zor olmasin :) Rica ederim :)

      Sil
  6. ayy insan evlenmekten korkar.
    ihtiyaçların liste hali çok ürkütücü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi al al bitmez :) bi de alıp sonra başka şey beğenmek ayrı bir ürkütüc geliyor :)

      Sil
  7. Ne güzel bir liste olmuş. Büyük kolaylık teşekkürler.
    Benim eklemek istediğim kaliteli bir ses sistemi ve derin dondurucu.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bence çok yararlı bir liste olmuş ben de bir zamanlar büyük bir zevkle hazırlamıştım :) yine de eksiklerim olmuştu mesela; bir sürü nevresim yatak örtüm olmasına rağmen hiç pike almamıştım :) bir de iğne iplik seti renk renk ipliklerim yoktu:) oklavamı da sonra almıştım :) listeye kapı önü paspasını da ekleyin;)
    Rabbim tüm çeyiz hazırlığında olanların aldıklarını hayırlı bir eşle huzurla kullanmalarını nasip etsin inşallah.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlatmaların iyi oldu bak :) Amin inşallah

      Sil
  9. Bu listelerin benzerlerini ben de yapmıştım. Ama alış-verişten mağaza dolaşmaktan hoşlanmayan biri olduğumdan sadece en elzem olanları almaya karar vermiştim. En başta da eşimle şöyle anlaştık: buzdolabından su ısıtıcıya kadar elektronik bütün eşyanın seçimi onun sorumluluğundaydı yatak odası mutfak banyo salon benim. Bir de tavsiyem şu olur, eve girdiğimizde herşey tastamam olacak diye düşünmemek lazım bazı şeyleri zamana bırakmak gerekebilir, özellikle dekorasyonla ilgili kısmı sindire sindire temin etmek lazım. Ama bir yerde de kişilik meselesi tabi; kimi insan biran önce olsun bitsin ister eksikliklere tahammül edemez, kimisinin de umrunda değildir amaan boşver olur elbet der. Hepsinden önemlisi de bir evin en büyük ihtiyacı huzurdur gerisi de teferruattır demeyi de unutmamak lazım, eşyanın stresinde huzurlar kaçmasın. Allah herkese evinde yuvasında ağız tadıyla oturmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız. Ben aldıkça mutlu olanlardanım :) Tabi bitmiyor hiç eksik. Görüp beğendikçe almaya çalışıyorum Acele etmiyorum pek. Güzel duanız içn teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Ahh ahh birden kendi nişanlılık dönemimi hatırladım.Liste tam bitti derken yeni şeyler eklenirdi.Bi yıllık evliyim hala eksikler çıkıyo valla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes oyle diyo :) tamamlanmasa da sonra alirim dimi yenileri cikar :)

      Sil
  11. Oku oku bitmez. Alinarak nasil bitiyor. Allah yardim ediyor gercekten ev kurana. Ama benim simdiki aklim olsa hepsini bir anda almak yerine icime sineni yavas yavas almayi tercih ederdim. Cunku dugun kiyafetler davetiye ve daha bir cok detayin yaninda ev esyalari cogu zaman aceleye geliyor. Icine sinmeyen seyler muhakkak oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim zamanım olduğundan dediğin gibi yavaş yavaş alıyorum. Umarım her şey içime siner. Hayırlısı diyelim dimi :)

      Sil
  12. Harika bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Bende geldım yenı evlenmıs bırı olarak eksık lıstesı hıccc bıtmez aklına takılanı sorabılırsın bu arads bloğumda yenı yıl hedıyelesme etkınlığım var buyur gel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes öyle diyor eksik çok :) Hediyeleşme etkinliklerine katılmıyorum malesef

      Sil
  14. Bu listeyi bulmam çok iyi oldu içinden çıkması zor bir durum evlilik öncesi.

    YanıtlaSil
  15. çeyiz hazırlıkları için sayfama bekliyorum www.homestylein.com

    YanıtlaSil
  16. yaaa daha bir sürü eksiğim var ben bi tek gelin setini alabildim :(( o bile pahalı geldi bana ama dört tane daha nevresim istedim onlar uygun fiyatlı olduğu için çok içime oturmadı da yine de insan korkmuyo değil evlenmesem mi acaba :))
    http://www.nevresimbahcesi.com/uyku-setleri/ceyiz-setleri/alanur-dantella-gelin-seti-pudra.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evlen tabi ki :) uygun fiyatlı olanlardan memnun kalmadım, az olsun iyi olsun canım

      Sil
  17. Teşekkürler paylaşımınız için. konya düğün salonları olarak blogunuzu takipteyiz. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...