12 Ağustos 2014 Salı

LAVANTA KESESİ NASIL YAPILIR/ Kına Hediyesi

    Merhaba dostlar. Uzun zaman oldu değil mi kendin yap fikirleri paylaşmayalı? İnsan tembelliğe alıştı mı zor geliyor birşeyler yapmak. Aslında elim boş olunca sıkılanlardanım. 

    Bu hafta ablamın düğünü oldu ve biz onun kınası için lavanta keseleri hazırladık. Başlarda eğlenceliydi ama sonradan o kadar sıkıldım ki anlatamam. Yüz taneyi kısa zamanda yapmak kolay olmadı.


    Etiketi de paint ve word programlarını kullanarak kolayca yaptım.

    Kadife kumaş kullanıldı her şeyi çok zarif gösteriyor.

    Son olarak kına sepeti içine yerleştirdik keseleri.

    Daha öncede farklı renklerde ablama nikah şekeri için daha az sayıda yapmıştık lavanta keselerinden.

    Yine aynı şekilde etiketleri ben yaptım ve çıktı aldım. Kına kesesi nasıl yapılır konusuna gelirsek.


    İstediğiniz boyutta yuvarlak olarak kumaşı kesiyoruz. Kenarlardan ince ince dikiyoruz. İki yandan ipleri çekerek büzgü yaparak ağzını kapatıyoruz. İstediğiniz şekilde açık kalan kısmı süslüyoruz. Çok uzun ve zahmet verici bir işlem gerçekten. Kendi kınam için daha kolay bir şeyler yapmayı düşünüyorum. Sizin de önerileriniz var mı? 

                                           Ayrıca kına ile ilgili detaylara buradan bakabilirsiniz


 

63 yorum:

  1. Aslında bu tarz işler eğlenceli başlıyor ama sıkışık bir zaman diliminde olursa gerçekten çok sıkıyor.
    Elinize sağlık çok güzeller ama

    YanıtlaSil
  2. Bugün bloggerların en güzel paylaşımlarını yaptığı günde ben mi bilmiyorum acaba. Bayıldım bunlara. Ben de yaparım ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz bakamadım paylaşımlara :) Beğenmene sevindim Yap tabi :)

      Sil
  3. Çok tatlı olmuşlar ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş ellerinize sağlık, mutluluklar dilerim... :))

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar beceriklisiniz, emeginize sağlık. Harika olmuşlar, çok beğendim :) Mutluluk lavanta kokuları gibi bir ömür sizlerle olsun :) Hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Zaman buldukca yazmaya calisiyorum. Takip ediyorsam kuru kalabalik etmek istemem. Emekler hakettigini almali dimi :)

      Sil
    2. Kısaca blog konusunda çok istikrarlısın yazmak istemiştim ama karışık bir yorum olmuş sildim kusura bakma lütfen....

      Sil
    3. Teşekkür ederim. Sen de öyle. O kadar emegi bırakıp gidenlerden olmak istemiyorum. Hiç sorun değil :)

      Sil
  7. Nasıl güzel olmuşlar...renkler,kadifenin çekiciliği:)
    elinize sağlık efenim:))

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık :) kumaşın cinsi nedir?

    YanıtlaSil
  9. çok şık ve zarif olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. 440.izleyicin olarak hoşbuldum :DD

    YanıtlaSil
  11. Merhaba çok şeker olmuşlar.Ellerinize sağlık.Ablanizada daimi mutluluklar dilerim.Bir beceriksiz olarak o üstündeki çiçeğinde nasıl yapıldığını sorsam ayıp mi etmiş olurum acaba?
    Sevgiler Betül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cook tesekkurler. Estagfurullah ne ayibi. Ayni lavanta kesesi gibi yapiyoruz ama icine elyaf doldurmuyoruz. Boncuklari da yapistirdik mi tamam :)

      Sil
  12. Cook güzel duruyorlar.Bana Noel-yilbasi agaci süslerini hatirlatti :)

    Cook ugrastirmistir,eline saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet benziyor :) gerçekten çok uğraştırdı

      Sil
  13. Bende bunlardan yapmak isteyen bir yeteneksiz olarak lavantanın nereye konduğunu öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten de sabır işi böyle şeyler ama ne sevimliler öyle :)
    Kadife kumaş çok isabetli bir tercih olmuş, hem renklerin hem formun ortaya çıkmasını sağlamış. Hepsi çok güzeller ama en çok 2. fotoğraftaki kırmızı keseye bayıldım.

    YanıtlaSil
  15. herşey güzel miydiiiiiii düğünde kınadaaaaaaa çok eğlendiniz miiiiiii :)

    YanıtlaSil
  16. ayyyyyy çok ciciler! yakında benim de düğünüm var bana çok güzel bir fikir oldu:))) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. Eline sağlık canım çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  18. çok cici çok güzeller..takipteyim bana da bekelrim

    YanıtlaSil
  19. Aaa ne kadar şirin olmuşlar.çok hoşuma gitdi.çok güzeller.ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  20. Ben de nişanım için bu keselerden hazırlamak istiyorum hatta yapacağım model ve süslemeleri de hazır ama açıkçası biraz gözüm korktu sıkıldım deyince :) Sizin çalışmanız da çok şık duruyor, ellerinize sağlık...


    theericaceae.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap tabi gözün korkmasın ben kısa bir zamana sıkıştırdım Teşekkürederim :)o yüzden :)

      Sil
  21. Merhabalar Blogunuza Beyaz Begonvil Keşif Etkinliğinden geldim. Kendi yaptığınız bu keselere bayıldım ve blogunuzu hemen takibe aldım. :) Bana da gelirseniz umarım blogum hoşunuza gider :) http://www.sargitaderki.com Sevgiler

    YanıtlaSil
  22. ne kadar tatlı olmuşlar. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  23. Çok tatlı olmuşlar. Yeniden evlenesim geldi valla. Bu arada blog tasarımınızı da çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) yeni evleniyomus gibi kendinizo odullendirin bence :)

      Sil
  24. merhaba,
    bende sözüm için lavanta kesesi yapmak istiyorum ama 100 adet için ortalama kaç metre kumaş almam gerekiyor onu tahmin edemiyorum. yardımcı olursanız sevinirim. söylemeden edemicem hepsi harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 metre yeterli olur sanırım :) Geç cevap için kusura bakmayın. Hayırlı olsun :)

      Sil
  25. meşekkatli olduğu kesin ama kendi el emeği olması insanın daha kıymetli hale getiriyor herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emek verilen her şey bu yüzden güzel sanırım

      Sil
  26. bu bloglar bana lavanta kesesi yaptıracak, ellerinizi sağlık :))

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel olmuşlar Bende yapmaya çalışıyorum fakat kumaşın boyutunu bir türlü karar veremedim ne kadar çaplı bir kumaş kullandınız acaba?

    YanıtlaSil
  28. Bende yapmaya çalışıyorum fakat kumaşın boyutunu bir türlü karar veremedim ne kadar çaplı bir kumaş kullandınız acaba?

    YanıtlaSil
  29. üzerindeki süslemeyi nasıl yaptınız diktiniz mi taşı ne ile yapıştırdınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. silikonla yapıştırdım hepsini, aynı alt kısımdaki gibi üstteki kısmın yapılışı

      Sil
  30. merhaba bütün malzemeler toplam ne kadar tuttu acaba kac tane yaptınız. bende 400 tane yapaağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50 filan tutmuştur, biz 100 taneyi yaparken çok sıkıldık, Allah kolaylıklar versin :)

      Sil
  31. merhaba bütün malzemelerin toplam ne kadar fiyatı tuttu kac adet yaptınız . bende 400 tane yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  32. Merhabalar,
    Keseler çok güzel olmuş ellerinize sağlık:))
    100 adet yaklaşık ne kadara mal oldu ve lavantayı nerden temin ettiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50 tl, lavantayı lokman hekimlerden bulabilirsiniz :)

      Sil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...