2 Aralık 2014 Salı

KUMAŞLARIM KUMAŞMANYA'DAN

    Kumaşmanya.com ile çoğu kişi tanışmıştır. Ben biraz geç iletişimde bulundum ama sevdim bu siteyi. Pamuklu,duck,deri,kadife,kot ve çeşitli kumaşları oldukça uygun bir fiyata bulmanız mümkün.


    Ben küçük desenli kumaşları çok seviyorum. Görüldüğü gibi neredeyse hepsi küçük desenli. En üstteki üç kumaş trikoton olarak geçiyor. Ben isminden çok pamuklu bir kumaş olacağını düşünmüş ve hiç araştırmamıştım. Polyester karışımlı pamukmuş. Deniz temalı kumaşla nevresim dikecektim ama içindeki polyester terleteceğinden farklı projelerde kullanmam daha uygun olacağını düşünüyorum. 

   Üstteki çiçekli kumaşlarla sepet kılıfları güzel olur değil mi? Pembeli olandan isimli bebek panosu da yapmıştım hatırlarsanız. Alttaki lacivert kumaşlarla da gömlek istiyorum ama kendim dikmeye cesaret edemiyorum. En iyisi terziye vermek bu sefer.


    Kumaşmanya'ya ilgisi  ve kumaşlar için çok teşekkür ediyorum. 

    Üsttekiçiçekli kumaşlara buradan,
    Deniz temalı kumaşa buradan,
    Lacivert üzerine çiçekli kumaşa buradan,
    Lacivert üzeri kalpli kumaşa buradan ulaşabilirsiniz.



 






14 yorum:

  1. Çok beğendim kumaşlarınızı.Gerçekten fiyatları çok uygunmuş.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize cok sevindim. Cok tesekkurler . Daha iyileri sizin olsun

      Sil
  2. çok güzel kumaşlar zevkinize bayılıyorum. İntaşlar tekstilden aldığınız kumaşlar da çok güzeldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsinden yavaş yavaş bir şeyler yapacağım ama ev eşyalarım alınmadı daha ölçülerine karar veremiyorum o yüzden . Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Emegin gecti canim :)) her sey icin cok tesekkur ederim .hersey gonlunce olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz ne mutlu bana. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Kumaşlar harika,en çok deniz temalıyı beğendim ben de:) Güle güle değerlendirin:)

    YanıtlaSil
  5. Lacivert olanları çok beğendim. Küçük desenli kumaşları ben de çok seviyorum. Hele bir de gömleklerde. :)) Güle güle kullan. :)) Gömleğin sonucunu merak ediyorum. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın bi zamanda sonuca ulaşırım inşallah teşekkürler :)

      Sil
  6. Harikaymış desenleri bakalım ne güzellikler çıkacak bunlardan:) sevgiler .

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...