3 Şubat 2015 Salı

ÇARPI İŞİ GELİN-DAMAT PANO (ŞABLONLU)

Çarpı işi(kaneviçe-etamin) gelin damat
  Merhabalar. Günler ne kadar hızlı geçiyor değil mi? Şubat ayını yarı etmeye az kaldı. 20'li yaşlar o kadar hızlı geçer ki anlamazsın derlerdi de inanmazdım. Doğruymuş. Hep birşeylerin telaşının olduğu dönem. Benim de şimdi ki en büyük telaşım evlilik hazırlıkları. Her gün ayrı bir koşuşturmaca. Aslında güzel ama bazen insan çok bunalıyor. Yük gibi geliyor herşey. Zaman buldukça bir şeyler yapmaya çalışıyorum. En azından kafam dağılıyor. Bu koşuşturmacaların arasında çarpı işi gelin-damat modelini işledim.
Aslında kardeşim yapacaktı, 'ben beceremem' deyince bana kaldı. Başta pek birşeye benzemedi ama bitmeye yakın şekillendi. Ben nakış tekniğini, çarpı işinden daha çok seviyorum. Çarpı işi biraz yoruyor. Yorsa da güzel değil mi? Eğer siz de yorulmak isterseniz aşağıdaki çarpı işi gelin-damat şablonunu kullanabilirsiniz.


Çarpı işi gelin-damat şablonu
Çarpı işi(kaneviçe-etamin) gelin-damat şablonu

Çarpı işi gelin-damat şablonu
Çarpı işi(kaneviçe-etamin) gelin-damat şablonu

 


14 yorum:

  1. Çok şirin olmuş, ellerine gözlerine sağlık :) Ama bir şey sormak istiyorum, bu tarihleri anlayamadım, çok tarih var :) Biri söz biri nişan olsa, diğerlerini çözemedim :) Merakımın kusuruna bakma nolur?
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim için değil bu bi yakınım için belirtmemişim :) Sanırım tanışma,söz,nişan,düğün :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşsun bu arada umarım çok mutlu olursun eşinle ♥ sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok güzel elinize sağlık :) bende beklerim
    http://antalyaninincisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blogunuzu blog keşif etkinliğinden gördüm takibe aldım. sevgiler..:)
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin olmuş ama bu :) Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel elinize sağlık :) çok tatlı telaşlar bunlar :) tavsiyem : üşenmeyin yapın her yaptığınızı da yazın :) ben zamanında iyiki yapmışım, hala her açıp okuduğumda ayy iyiki yapmışım diyorum :)

    ben de beklerim : hayatisusle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazayım ama fırsat olsa keşke :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Blog keşif etkinliğinden geliyorum :) Sayfanda izleyicinim bana da bekliyorum :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Ooo çok güzel olmuş:) Şablonu da paylaşmak ayrıca bir hoşluk kattı bu yazıya:)
    Hemen arşive kaydedilecek;)
    Teşekkürler;)

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...