17 Şubat 2015 Salı

SADE VE FERAH EV DEKORASYONU I @AYSESHOMEE

  Size bugün  Ayşegül'ün evini gezdireceğim. Ayşegül Belçikadan Hollanda'ya gelin olarak gitmiş. İnsatgramda severek takip ettiklerimden. O kadar sıcak ve alçak gönüllü ki, yorumlarında en ufak incitecek bir ifade olmuyor. Evi de kendisi gibi. Çok sade ve ferah, renk karmaşası olmadan dekore etmiş evini.


 Evinde o kadar az renk kullanmış ki hiç göz yormuyor. Beyaz, vizon,yeşil hepsi ayrı bir uyum içinde.
Evindeki eşyaların neredeyse hepsi İkea'dan. Ev için çok fazla bir bütçe harcanmamış gibi görünüyor
 Her şey yerli yerinde. Ortalıkta fazla, olan kırılacak dökülecek hiçbir şey yok gibi.
Masanın arkasında kalan kısmı mutfak dolapları oluşturuyor. Herşey beyaz. Dolaplar yine İkea'nın. Ayşegül'ün dolaplarından oldukça memnun olduğunu biliyorum.
Tezgah ve dolap arası ara kısımın beyaz olmasını çok beğendim. Kontrast oluşturmak için kullanılan koyu renkleri pek seviyorum nedense.
 Detaylara inersek mutfak bölümü bu şekilde. Sade, ferah ve temiz...

Hemen mutfaktan çıkınca salon. Salonda yine mutfakta kullanılan renkler hakim. Bir de sürekli canlı çiçek var Ayşe'nin evinde. Orada çok ucuzmuş canlı çiçekler. Burada olsa insan kıyamaz her gün çiçek almaya; kıysa bile para yetmez. 

Duvarlar simetrik olarak yerleştirilen çerçeve ve objelerle tamamlanmış. Resimde görünen çerçeveden ben de aldım. İçine de ayna taktırdım. Bakalım nerede kullanacağım.

Yatak odasında ferforje karyola kullanılmış. Son zamanlarda her yerde karşıma çkıyor. Sizce de hoş değil mi?

Burası da Ayli kızın odası. Böyle zevkli ve iyi bir anneye sahip olduğu için Ayliz'in çok şanslı olduğunu düşünüyorum.

    Her annenin kızı şanslıdır aslında. Özge de şanslıydı belki ama erken ayrıldı hayattan. Hiçbir anne çocuğunun ölümüne dayanamaz. Dayansa bile böylesi çok kötü. Rabbim Özge Can'ın ailesine sabır versin. Acıyı veren rabbim sabrını da verir. Bu konuda herkes konuştu, yazdı, çizdi. Ben buradaki konunun kadına şiddet olduğunu düşünmüyorum. Günümüzde aynı şey bir erkek çocuğuna da yapılabiliyor. Asıl konu sapkınğın, kötü gidişatın bir an önce düzeltilmesi. Rabbim güzel ahlaklı evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin. Kötülerle karşılaştırmasın. En büyük duam....

Ayşegül'ün evine yakından bakmak isterseniz buradan takibe alabilirsiniz.


 


15 yorum:

  1. Ba-yıl-dım!...beyaz her zaman güzeldir favori renklerimdendir..ağız tadıyla oturmalarını dilerim ..

    Sevgili kardeşim buradan da duyuabilirmiyim blogumun 3 yaşını doldurma sebebiyle Şablon tasarımlarımın tümüne tek fiyat kampanyası başlattım Cuma günü son gün katılmak istiyor olabilirsin daha detaylı bilgi blogumda mevcut: BLOGUMUN YAŞ GÜNÜNE ÖZEL TÜM TASARIMLAR TEK FIYAT

    Sevgilerimi bıraktım güzel bir gün dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle beyaz çok güzel bir renk. Tabi ki tesekkur ederim ilgin icin hemen bakiyorum kampanyana. İyi gunler

      Sil
  2. tam benim tarzım. çok beğendim: )

    YanıtlaSil
  3. Beyaz ev dekorasyonunda vazgecilmezim :) Secimler, objeler cok guzel...

    YanıtlaSil
  4. Çok sevdiğim arkadaşımın kendi gibi güzel evi:)
    Herkes tskip etmeli onu bence.

    YanıtlaSil
  5. Nasıl bir ferahlık veriyor fotoğraflar bile... senin de evini merakla bekliyorum ben ilerde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Zaman bulursam paylaşırım :) Ama benimki bu kadar güzel olamaz :)

      Sil
  6. harıkaaaa benım evım gıbı beyaz gercekten huzur .........cok begendım....

    YanıtlaSil
  7. çeyizci hanıııım. nasıl gidiyoooooo keyfin yerinde miiii her şey yolunda mıııı :)

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...