9 Temmuz 2018 Pazartesi

GRİ RENK MOROCCO DESEN LASTİKLİ HALI ÖRTÜSÜ

halı-örtüsü-moracco-desen-halı-lastili-örtü-gri-pembe-oturma-odası-yeni-gelin-evi-2018-2019-2020-sade-ev-minimalist-ev-köşe-takımı-fon-perde
Gri morcco desen lastikli halı örtüsü
    Çocukla gerçekten 24 saat yetmiyor. Hele ki çocuğunuz ek gıdaya geçtiyse mama sandalyesinden atılan herşey halıyı hedef alıyorsa işiniz zor. Bir de yürüdü mü, elinde ne varsa değmedik tek nokta bırakmıyorlar. Oturma odasını biz çok kullanıyoruz. Bazen çayı filan da içtiğimiz oluyor. Dikkat edilse de dökülenler oluyor. Ömer Yiğitin kusmalarını da unutmamak gerek.  Artık silmekten ve yıkatmaktan sıkılınca halı örtüsü arayışına girdim. Aklıma takılanlar öncelikle toplanıyor mu, süpürülebilir mi, acaba dokusu nasıl soruları oldu.


halı-örtüsü-moracco-desen-halı-lastili-örtü-gri-pembe-oturma-odası-yeni-gelin-evi-2018-2019-2020-sade-ev-minimalist-ev-köşe-takımı-fon-perde
Gri morocco desen lastikli halı örtüsü
    Çevremdeki dükkanlarda istediğim gibi birsey bulamadım. İnternetten bakındım yine karar veremedim. Sonra gri renk olan morocco desende karar kıldım. Halı örtüsünü instagramda @eflatun_lastikli_halı_ortulari nden aldım. Yaklaşık bir haftada ölçüye göre dikip gönderdiler. En uygun fiyatı burda bulduğum için tercih ettim Sipariş süresince sorun yaşamadım. Halıma da uydu. 

    Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Katı lekeler halıya geçmiyor ama sıvılar anında halıya ulaşıyor. Süpürürken biraz toplanma yapıyor. Bu yüzden ben yıpranması ve esnememesi için genellikle silkeliyor ya da gırgırlıyorum. Sık sık yıkıyorum, yıkama sonrası problem yaşamadım. Yıkamadan önce lekelere önce leke çıkarıcı sıkıyorum daha sonra 30 derecede yumuşatıcı olmadan makineye atıyorum. 

  Her ne kadar olumsuz özellikleri  olsa da memnunum. Halı kulanmasam Ömer Yiğit çok düşüyor ve sık sık kafasını çarpıyor. Kilim kullansam ince gelebilir. Hem de halılar çok toz tutuyor, bebek ve çocuklar için zararlı olabilir. Örtüler yıkanabildiğinden bu sorun ortadan kalktı benim için. Umarım halı örtüsü konusunda aklınıza takılanlara cevap verebilmişimdir. İyi günler diliyorum. 




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...